12/04/2012

Libster Award!

No i znów zostałam nominowana ;) Tym razem na innym blogu. Nie będę wymieniała zasad, bo już chyba wszyscy je znają, a jeśli nie, są one na Angel's Touch.

Odpowiadam na pytania od Juszaawi :
1. Jak cię przezywają?
W internecie jestem Ruth, w normalnym życiu nie mam ksywki.
2. Od kiedy prowadzisz bloga?
Nie mam pojęcia :D Już dobre pół roku(?)
3. Opisz krótko siebie
Pewnie chodzi o wygląd, więc: jestem brunetką o zielonych oczach. Nie za gruba, nie za chuda. Nie wysoka, nie niska. Średnia ;)
4. Jakie lubisz słodycze?
Czekolada ^^
5. Jeśli zostałby ci 1 dzień życia, co byś zrobiła?
Nagrała pożegnalne wideo. Napisała testament.
6. Kim chcesz zostać w przyszłości? 
Nie mam bladego pojęcia i to mnie trochę przeraża.
7. Jesteś lubiana w klasie?
W mojej klasie nie ma bardziej lubianych i mniej. Wszyscy są równi i praktycznie wszyscy się wspierają ;)
8. Co sądzisz o cyber przemocy?
Uważam, że osoby, które są zdolne do takich rzeczy muszą mieć bardzo niską samoocenę. Walczę z cyber przemocą, bo jest to w tych czasach bardzo ważne. Zastraszanie w taki sposób jest jeszcze gorszy niż zastraszanie poza internetem.
9. Kiedy i w jakich okolicznościach poznałaś 1D?
"Poznałam" dzięki Larry'emu i You Tube ;)
10. Czy twoja rodzina akceptuje twoje wybory?
Nie wszystkie.
11. Jak chciałabyś zmienić świat?
Chciałabym walczyć z homofobią i zastraszaniem w szkołach.

Dziękuje za pytania i nominację ;)

Nie chcę nikogo nominować, bo jak już wspomniałam na Angel's Touch nie czytam dużo blogów. Podałabym te same, a nie chcę komplikować im życia i znów wysyłać powiadomień o nominacji ;)

________________________

I takie powiadomienie: Pisałam, że mam problemy z internetem. Nie są to takie problemy jak, np. odłączenie neta, ale trochę inne. Niektóre osoby mogą zobaczyć mnie na TT. Nie olewam blogów! Piszę kiedy tylko znajdę czas i gdziekolwiek mogę. Komputer, telefon, zeszyt, cokolwiek. Ale nie mam czasu na przepisywanie lub sprawdzanie błędów. Podczas tego siedzenia na tt nie patrze bezmyślnie w to co piszą ludzie itp. Twitter jest otwarty, a przede mną książka i zadania ;)
PS. Dlatego odpisuję po długim czasie.

To na tyle :) Jeszcze raz DZIĘKUJĘ i do zobaczenia !



14 komentarzy:

  1. proszeproszeprosze o ślub Larry'ego *-* Da się załatwić? ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie mnie zaskoczyłaś ! *O* Oczywiście, że da się zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnie mnie zaskoczyłaś ! *O* Oczywiście, że da się zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. #Larry proszę <3<3<3<3 xD

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie Larry, tylko proszę nie kalaj tej pary jakimiś trójkącikami. Larry forever :)
    Ps - kiedy wstawisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie Larry sam i będzie w trójkącie :D Wszystko na zamówienie. Po za tym masz je po prawej, więc jak przeczytasz, to dowiesz się jaka jest kolejność i jakie paringi będą ;D

      Co do wstawienia to zależy od różnych czynników, ale mogę podać takie terminy, w których MOŻECIE się spodziewać:
      1. Święta
      2. Po nowym roku
      3. Druga połowa stycznia
      Ale jak mówiłam: to zależy :)

      Usuń
  6. a mozna prosic tez o Narrego .? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę o samego Larry'ego

    OdpowiedzUsuń
  8. Larry z Ziamem w jednym pokoju , uprawiajoncy sex i nagrywajoncy sex tape.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosze o Zialla ale by zayn przejmował inicjatywe :) była bym wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń